S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

PRÁVĚ SI PROHLÍŽEJÍ

naše cena 13 990 Kč
Chci to ♥
naše cena 890 Kč
Chci to ♥

OSTATNÍ KOUPILI

KONTAKTY

HOBBYDUM.CZ | vše pro váš
dům, zahradu a volný čas
Zákaznický servis:
tel: +420 733 578 192
info(a)hobbydum.cz
Výdejní místo:
Autoskla CARSiN KV, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice

Reklamace

Reklamace

REKLAMACE, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
   
   
   
Vážený zákazníku,
   
zde najdete základní informace ohledně reklamace.
   

Za prvé je nutné si rozmyslet, co očekáváte od reklamace, zda chcete nové zboží nebo postačí díl, oprava, sleva nebo raději vrátit peníze. Důležitou roli hraje to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ) nebo ne. Tedy pokud jste nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), tak nemáte nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech a Vaše záruka na zboží je 12 měsíců, místo obvyklých 24.

   

Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji, je reklamace předně řešena výměnou dílu, opravou nebo slevou. Teprve v situaci kdy toto není možné, dochází k výměně zboží za nový kus a v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné vrátit zboží do 14ti kalendářních dní od vyplnění tohoto formuláře na adresu dodavatele.

   

Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře, na email zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by to tak nebylo, tak nebude vrácena kompletní částka, podle zákona může prodejce strhnout takovou částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původní podoby.

   

U odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. U reklamace hradí kupující poštovné také, ale v případě uznání reklamace budou tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě poslaného oskenovaného podacího lístku.

   
V případě, že chcete zboží reklamovat nebo odstoupit od smlouvy, využijte prosím náš reklamační formulář.
      
   

Reklamační formulář

   

Nejdříve prosím vyplňte reklamační formulář. Poté Vám na email přijde potvrzení o přijetí reklamace včetně instrukcí, jak dále pokračovat.

   

Pro řešení reklamace je vždy nutné reklamační formulář vyplnit.   

   

V případě, že Vás k tomu vyzve reklamační oddělení nebo odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na adresu dodavatele (Kokiska s.r.o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov, Česká republikaa zásilku na viditelném místě označte číslem reklamace, které Vám vygeneroval reklamační formulář.

  
Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty a vrátí se Vám.

      
Adresa pro odeslání zboží
      
Kokiska s.r.o.
Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park
Dolní Žďár 104
363 01 Ostrov
Česká republika
      
   
DĚKUJEME ZA VAŠI LASKAVOU SPOLUPRÁCI
   
a za vzniklé komplikace se upřímně omlouváme!
   
Mjc2OGFhMD